Zgłoszenia roszczenia można dokonać poprzez:
Stronę internetową www.pzu.pl wypełnić internetowy formularz zgłoszenia, a wymaganą dokumentację zeskanować i załączyć do zgłoszenia w formacie pliku PDF. Jest to wygodny i najszybszy sposób zgłoszenia roszczenia, a wypłata świadczenia następuje w ciągu kilku dni.
Inne metody zgłoszenia świadczenia:
- W dowolnym Oddziale PZU.
- Przez telefon na Infolinii PZU 0-801-102-102 lub (22) 566-55-55
Sposoby uzyskania informacji o zgłoszonych świadczeniach:
Informacji związanych ze zgłoszonymi roszczeniami można uzyskać:
- za pośrednictwem Internetu (Internetowy Status Sprawy) – po zgłoszeniu świadczenia przez Internet uprawniony otrzymuje maila z numerem sprawy oraz numerem PIN do zalogowania się do sprawy na stronie www.pzu.pl (opcja sprawdź status zgłoszenia),
- na Infolinii PZU: tel. 801 102 102 lub 22 566 55 55